tel. 0048 61 8499 411 contact@Division-B2.com.pl

Rok 1910 – narodziny marki EVERLAST

Założyciel – Jacob Golomb – postanowił produkować odzież sportową w małym warsztacie w Nowym Jorku.

Dzięki innowacyjnym pomysłom i osiągniętej jakości szybko zyskiwał klientów.
Najpierw były stroje pływackie i plażowe, które dzięki znakomitej wytrzymałości i odporności na morską wodę, otrzymały miano EVERLAST – wiecznie trwałe. W 1917 roku sklep odwiedził Jack Dempsey. Potrzebował rękawic i kasku, które miały wytrzymać 15 rund walki oraz intensywne treningi. Jacob postanowił sam zaprojektować takie rękawice i kask. Dempsey był tak zadowolony z produktów, że zlecił Golombowi produkcję całego swojego sprzętu bokserskiego. W 1919 roku Jack Dempsey, walcząc w rękawicach EVERLAST, został mistrzem świata wagi ciężkiej.
Ten fakt przyniósł marce EVERLAST ogromny rozgłos i światową sławę. W 1920 roku firma zajmowała już cały budynek na nowojorskim East Side i obsługiwała sportowców z całego miasta. W roku 1921 firma rozszerzyła asortyment o sprzęt gimnastyczny i akcesoria do fitnessu.

W 1925 roku Jacob Golomb zaprojektował elastyczne, zwiewne spodenki do boksu, które zastąpiły dotychczasowe, ciężkie shorty ze skórzanym pasem. Jego spodenki stały się pierwowzorem większości znanych obecnie spodenek do boksu.

Przez kolejne dekady marka stawała się ikoną boksu.

Używali jej najbardziej znani bokserzy na całym świecie, w tym także Muhammad Ali.
Jego styl, szybkość i lekkość motyla, połączone z konsekwencją w treningach i wiecznym dążeniem do mistrzostwa są esencją marki EVERLAST po dziś dzień.

OBSERWUJ NAS:

PLIKI DO POBRANIA :

Odpowiemy chętnie na wszystkie Państwa pytania związane z przeznaczeniem , zastosowaniem sprzętu naszej marki , jego właściwościami i parametrami technicznymi oraz co do warunków współpracy .

Pozostajemy do Państwa dyspozycji.

BIURO HANDLOWE:
DIVISION B-2 Sp. z o.o. Sp.k.
BARANOWO 62-081
UL.SZAMOTULSKA 15
T  61 849 94 11
contact@Division-B2.com.pl

Strategia marki w Polsce na rok 2012

Obecnie marka EVERLAST dominuje na rodzimym rynku, oferując produkty najwyższej klasy w segmentach:
  • boks
  • MMA
  • odzież uliczna i treningowa
  • sprzęt do kulturystyki / fitnessu
  • torby sportowe i plecaki
  • zegarki
  • stroje kąpielowe
  • akcesoria treningowe – ręczniki, bidony